Forsvarets Forskningsdatabase

Engelsk

Vidensamfundets samlebåndsarbejdere - Hvordan får de dem til det? Nykredits Kundeservice

Studenteropgave: Master speciale

  • Kirsten Bisgaard
  • Dorthe Stoffregen
Stabskursus, Stabskursus
Dette speciale omhandler Nykredits callcenter, Kundeservice.
I Kundeservice er der en stor personalegennemstrømning og et stort sygefravær. Specialets målsætning har derfor til hensigt at give læseren forskellige perspektiver på og der igennem en forståelse af, hvordan det er at arbejde i et callcenter. Det vil vi gøre ved at undersøge, hvilke implikationer callcenter-strukturen har for de sociale relationer og interaktioner i mellem de ansatte i forhold til de strategiske intentioner. Dertil anvender vi Staceys fortolkning af teorien Strategic Choice.
SprogDansk
Udgivelsesdato2007
Antal sider71
EmneordSensemaking, Strategy, Weick, Callcenter, Stacey, Strategi

Dokumenter

Log ind i Pure